تعمیرات آسانسور غرب تهران

۰۲۱-۴۴۸۷۹۴۰۷ شماره تماس شرکت تعمیر و سرویس آسانسور در غرب تهران
۰۹۱۲۵۸۰۸۲۰۲-۰۹۰۵۱۷۷۰۰۲۴

جنت آباد مرکزی،تقاطع امیری طامه و مخبری ،ساختمان آمود،پلاک ۲۳۲،ط۴ واحد ۴

خدمات شرکت کاوش آذین راما (کارما)

  1. مشاوره،طراحی، مونتاژ و نصب و راه اندازی انواع آسانسور از قبیل:

       الف: کششی(گیربکس و گیرلس(بدون موتور خانه( Mrl ) باموتور خانه Mr))).

        ب: هیدرولیک خانگی و صنعتی از قبیل خو درو بر،غذا بر و ویلچر بر.

  • فروش صفر تا صد انواع قطعات آسانسور از قبیل: ریل، درب ،موتور،کابین،سیم بکسل،تابلو فرمان و …….
  • خدمات پشتیبانی و سرویس و نگهداری آسانسور: مراکز اداری،تجاری،بیمارستان­ها، هتل­ها،ساختمانها­ی مسکونی و مراکز آموزشی تفریحی.
Machine Room Less Elevators | MRL Elevator Manufacturers in India
Hydraulic Cargo Lift | Hydraulic Freight Elevator | Nationwide Lifts

روند انجام کار در شرکت کاوش آذین راما(کارما)

  1. بررسی نقشه­ ساختمان و جانمایی آسانسور و دادن مشاوره با توجه به کاربری،ظرفیت و نوع آسانسور در هر مرحله از طراحی اولیه  پروژه ،می تواند گامی موثر در زمینه­ی اجرای آسانسور با بازدهی بالا باشد،که متخصصین این شرکت آمادگی لازم را در به اشتراک گذاشتن تجربه کاری خود در تک تک مراحل کار با کارفرمایان عزیز دارا می باشند.
  2. مشاوره و راهنمایی کارفرمایان عزیز جهت انتخاب تجهیزات و ملزومات آسانسور با توجه با استاندارد روز دنیا و مقررات ملی ساختمان  پس از بررسی نقشه ها و مشخصات آسانسورادامه می یابد.
  3. پس از موافقت و عقد قرارداد، موازی با کار ابنیه­ای ساختمان، نصب و مونتاژ آسانسور مرحله به مرحله  توسط تکنسین­های دوره دیده این شرکت شروع و پس از اتمام با بازبینی مدیر فنی شرکت به اتمام می ­رسد.
  4. در انتهای کار مجموعه کاوش آذین راما و بازرس آسانسور  با هماهنگی اداره استاندارد تهران از پروژه بازدید و با رفع ایرادات احتمالی آسانسور و ساختمان، گواهی ایمنی و سلامت آسانسور و تجهیزات را تقدیم کارفرمایان عزیز برای گرفتن پایان کار می­نماید.
ظرفیت(kgr) تعداد مسافر(نفر) ابعاد کابین(mm) ابعاد چاه(mm) ابعاد چاهک(mm) 300 4 1000*900 1600*1400 1500 450 6 1100*1100 1600*1600 1500 600 8 1100*1400 2100*1800 1500 750 10 1400*1400 2300*1900 1500 975 13 1400*1600 2300*2400 1600 1200 16 1600*1700 2300*2600 1600 1350 18 1800*1700 2300*2600 1600 1575 21 2400*1400 3000*2400 1700 1950 26 2700*1500 300*2400 1700 ابعاد چاه،چاهک و کابین بسته به ظرفیت آسانسور    

 



آهن کشی آسانسورچیست؟

آهن کشی اولین مرحله از اجرای آسانسور است ، که پس از آنکه کلیه سقف­های ساختمان تکمیل شد نصب می گردد.

در اکثر موارد آهن آلات مورد نیاز یا همان Bill of material(BOM)  توسط شرکت اجرا کننده به کارفرما اعلام می گردد، ولی بعضا مهندس ناظر با توجه به شرایط و موقعیت  ساختمان و محل قرار گیری آسانسور در ساختمان نسبت به تغییرات BOM  اقدام می کند.


شرکت سرویس و تعمیرات آسانسور معتبر کارما آماده خدمات رسانی به شما عزیزان همشهری در زمینه تعمیرات و سرویسکاری آسانسور در غرب و سراسر شهر تهران میباشد

تعرفه شرکت بابت خدمات تعمیرات و سرویس آسانسور بسیار بسیار مناسب در نظر گرفته شده است .

۰۲۱-۴۴۸۷۹۴۰۷
۰۹۱۲۵۸۰۸۲۰۲-۰۹۰۵۱۷۷۰۰۲۴

جنت آباد مرکزی،تقاطع امیری طامه و مخبری ،ساختمان آمود،پلاک ۲۳۲،ط۴ واحد ۴

طریقه اجرای آهن کشی آسانسور به چه صورت است؟

به دلیل پل گرفتن ار آهن آلات سازه ساختمان در چاه آسانسور در ساختمان های با اسکلت فلزی، آهن کشی آسانسور به مراتب راحت تر از ساختمان­های بتونی است. در ساختمان با اسکلت بتونی بهتر است کارفرماهای ساختمان قبل از بتن ریزی با شرکتهای متخصص در زمینه آسانسور مشورت نمایند تا روند کار از ابتدا به صورت صحیح انجام شود و از دوباره کاری­های احتمالی در روند اجرا جلوگیری شود.یکی از مسائل ایجاد پلیت در زمان بتن ریزی هر طبقه است.که ستون های سازه(آهن کشی چاه آسانسور) به آنها نصب می شوند. در صورتیکه در زمان بتن ریزی پلیت ایجاد نشود باید پلیت ها را در چهار گوشه چاه آسانسور پیچ کرد.بهتر از آهن کشی آسانسور قبل از دیوار چینی انجام شود، در غیر این صورت برای ایمنی کار حتما باید از داربست استفاده شود.

محاسبه مقدارآهن آلات مورد نیاز آهن کشی آسانسور

نبشی یا ستون های چاه آسانسور

ستون یا نبشی­های مورد نیاز نیز با توجه به ارتفاع ساختمان محاسبه میشود.نبشی های ابتدایی چهار گوشه چاه روی پلیت های(۴ پلیت)  30*30 تعبیه شده روی کف چاهک جوش داده می شوند.(نبشی هایی که انحنای بیشتری دارند بهتر است اول قرار بگیرند). داخل و خارج انتهای هر نبشی یک پلیت نصب می گردد و علاوه بر اینکه نبشی ها لب به لب جوش داده می شوند پلیت ها نیز جوش داده می­شوند و به ترتیب برای همه­ی نبشی­ها این روند ادامه پیدا می­کند. لازم به ذکر است که کلیه نبشی­ها باید از ابتدا تا انتها شاقول باشند. نقطه­ی پایانی نبشی باید از آخرین توقف تقریبا ۴۲۰سانتی متر فاصله داشته باشد.( این انداره برای سرعت ۱ متر بر ثانیه و  ظرفیت تا ۸ نفر می باشد.تعداد نبشی مورد نیاز از رابطه زیر بدست می آید:

تعداد توقف-۱)*فاصله طبقات)+ارتفاع چاهک+۴۲۰CM   *4/6

مثلا در یک آسانسور با ظرفیت ۶ نفره  و ۶ توقف با سرعت ۱ متر برثانیه مقدار نبشی مورد نیاز به صورت زیر است:

))۶-۱)*۳٫۲)+(۱٫۶+۴٫۲)*۴/۶=۱۴٫۵۳

عدد به دست آمده زا به سمت بالا گرد می کنیم. در نیتجه برای اسانسور با مشخصات فوق ۱۵ شاخه نبشی مورد نیاز است.
تعمیر آسانسور غرب تهران
سرویسکار آسانسور
تعمیرکار آسانسور
تعمیرات آسانسور غرب تهران
سرویس آسانسور غرب تهران



کلاف بندی یا ناودانی چاه آسانسور

سرویس آسانسور غرب تهران

ناودانی­ها با توجه به اندازه چاه آسانسور برش داده شوند.در اسانسورها وزنه پشت یک ناودانی به اندازه عرض چاه و ۲ ناودانی به اندازه عمق چاه برش داده می شوند .کلاف بندی سازه آسانسور با ناوردانی از فاصله ۳۰ سانتیمتری کف چاهک (PIT) شروع می شود، بعد از آن مینیمم ۱۲۰ سانتیمتر و ماکسیمم ۲۵۰ سانتیمتر کلاف بندی میشود،یه طور معمول و میانگین فاصله کلاف ها از یکدیگر ۱۶۰ سانتمیتر می باشند. آخرین کلاف از زیر کلاف ناودانی باید ۳۰ سانتی­متر فاصله داشته باشد. برای کلاف بندی آسانسور تا ظرفیت ۱۰ نفر و ۸ توقف معمولا از ناودانی ۱۰ استفاده می شود، اما برای ظرفیتهاو توقف­های  بالاتر پیشنهاد ی شود از ناودانی ۱۲ استفاده گردد.آخرین کلاف از زیر کلاف دال بتونی باید ۳۰ سانتی متر فاصله داشته باشد.

به غیر از نیروی وارد بر ریل ها بقیه نیروهای  حاصل از تجهیزات به دال بتونی که در زیر موتور قرار دارد وارد می شود.
تعمیرات آسانسور غرب تهران
سرویس آسانسور غرب تهران
تعمیر آسانسور غرب تهران
سرویسکار آسانسور
تعمیرکار آسانسور

تعمیر آسانسور غرب تهران

کلاف دال بتونی

کلاف دال حداقل باید ناودانی ۱۶ باشد و لی بهتر است از ناودانی ۱۸ یا ۲۰ استفاده شود  و از سمت فرو رفتگی به سمت چاه باشد و دور تا دور چاه آسانسور با نیشی زیر سری بهم متصل شود و نصب شود. وزن تجهیزات بر دال که در زیر موتور دارد وارد می شود.

کار فرما باید نسبت به مسلح کردن دال بتونی اقدام نماید و آرماتور بندی مناسبی روی دال بتونی انجام شود در غیر این صورت دال تحمل وزن موتور گیربکس آسانسور و بارهای وارده را نخواهد داشت. در صورت مواجه با چنین موردی شرکت اجرا کننده آسانسور باید دو برش  ناودانی به اندازه عرض و عمق چاه روی کلاف دال جوش داده شود و موتور روی آن نصب می گردد.

بعد از آنکه آهن کشی تمام شد باید سریعا ضد زنگ زده شود.


خدمات آسانسور غرب تهران

شرکت آسانسور غرب تهران

نگهداری آسانسور غرب تهران

تعمیرکار آسانسور

سرویسکار آسانسور

تعمیر آسانسور شمال تهران
سرویسکار آسانسور شمال
تعمیرکار آسانسور شمال
تعمیرات آسانسور شمال تهران
سرویس آسانسور شمال تهران